Welkom Samenwerken Mediation
 

Tussen organisaties

 

Tussen medewerkers

 

In verkoopteams

 

In organisatie en processen

 

Risico management

Indien u geen flash object ziet, dient u Flash Player te downloaden.

   


NMI gecertificeerd Mediator

 

Member

titel

 
 

Grotere Accounts die men wil ontwikkelen en onderhouden vereisen net zo goed een gestructureerde planning als nieuwe klanten.

KASPRO  start na de voorbereidingsfase met een workshop waarin meerdere groepen/divisies van een Account grondig worden geanalyseerd door het gehele Account team. Als resultaat daarvan wordt door het team een plan met de (deel) strategie, positionering en doelstellingen  uitgewerkt . Dat levert niet alleen een helder en gestructureerd  beeld van die Account, maar ook een goede beleidsmatige basis voor de actieplanning in de tweede fase.

In een tweede fase worden deze plannen meer gedetailleerd uitgewerkt tot doelstellingen op
individueel verkoopdoel niveau. Tevens worden concrete actieplannen ontwikkeld, een risico analyse gemaakt en worden prioriteiten, support acties en behoeften gekoppeld. Als gevolg daarvan komen verkoopactiviteiten en support in lijn, en wordt de effectiviteit van het verkoopsupport budget aanzienlijk verbeterd.

De extra evaluatie van de planning is belangrijk omdat, dat een goede onderbouwing levert voor de concrete acties en men zich daardoor meer op de potentieel succesvollere deals kan concentreren en ook een goede risico analyse kan maken.

Wilt U meer informatie vraag neemt u dan contact met ons op en wij gaan in een persoonlijk gesprek graag nader in op de mogelijkheden die ASPRO biedt.

Realisatie: We Provide